-
KONSOLA NINTENDO SWITCH OLED MARIO RED EDITION
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Mało 1 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 045496453633 |
Zamówienie telefoniczne: 884999993
Zostaw telefon |
KONSOLA NINTENDO SWITCH
NAJNOWSZY MODEL Z EKRANEM OLED
ZESTAWY FABRYCZNIE NOWE
POLSKA DYSTRYBUCJA
Zestaw zawiera:
- Konsolę Nintendo Switch OLED
- stację dokującą do TV
- lewy Joy-Con
- prawy Joy-Con
- Joy-Con grip
- parę pasków strap na rękę
- ładowarkę sieciową
- kabel HDMI
Lokalne multiplayer jak nigdy dotąd.
Nintendo Switch ułatwi graczom pozostawanie w kontakcie. Aż do 8 konsol może być ze sobą podłączonych w lokalnej bezprzewodowej rozgrywce. Gracz może postawić konsolę gdziekolwiek zechce dzięki wbudowanej nóżce, zapraszać znajomych do gier online, umawiać się z nimi i rozmawiać podczas grania w kompatybilne z nią gry a także cieszyć się grą multiplayer z daleka od telewizora. Konsola będzie również wspierać Multiplayer Online Wi-Fi.
Wszystko co potrzebne w jednym opakowaniu.
W opakowaniu konsoli Nintendo Switch znajdziecie wszystko potrzebne do tego, abyście mogli od razu rozpocząć grę.
- Nowy wymiar kontroli
Wszechstronne Joy-Cony oferują wiele zaskakujących sposobów cieszenia się nimi. Dwa Joy-Cony mogą być używane niezależnie w każdej dłoni, albo razem jako jeden kontroler po włożeniu do uchwytu Joy-Con. Można je także podłączyć do głównej konsoli i używać ich w trybie przenośnym lub dzielić się nimi z przyjaciółmi, aby cieszyć się rozgrywką dla dwóch graczy. Każdy Joy-Con ma pełny zestaw przycisków i może być używany jako cały kontroler. W każdym znajduje się także przyspieszeniomierz i żyroskopowy czujnik ruchu, co pozwala na niezależne od siebie ruchy prawym i lewem Joy-Conem.
Na lewym Joy-Conie znajduje się przycisk Capture Button, który gracze mogą wcisnąć, aby momentalnie wykonać zrzut ekranu swojej rozgrywki i podzielić się nim ze znajomymi w mediach społecznościowym.
W prawym Joy-Conie znajduje się czytnik NFC, co pozwala na interakcję z figurkami amiibo, a także czujnik ruchu IR, który potrafi rozpoznać odległość, kształt oraz ruch przedmiotów znajdujących się w pobliżu dla specjalnie zaprojektowanych gier. Przykładowo, potrafi on powiedzieć, jak daleko znajduje się ręka gracza, a także, czy gracz pokazuje nią papier, kamień czy nożyce.